RING KING oferuje szeroką gamę wysokiej jakości wyświetlaczy elektronicznych, części elektronicznych, akcesoriów do nowoczesnych technologii, zarówno dla klienta indywidualnego, jak i na rynku hurtowym. Z siedzibą magazynu w Siedlcach, firma mieści się blisko centrum miasta umożliwiając doskonały dostęp dla dostawców, a także odbiorców. Nieustannie staramy się zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta i dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić 100% satysfakcji z zakupu i kontaktu z nami. Każda opinia ma dla nas wielkie znaczenie. Liczymy się ze zdaniem konsumenta na polskim rynku i jest to dla nas wyzwanie sprostać nieustannie zmieniającym się wymaganiom. Jeśli chcesz, abyśmy wprowadzili nowy produkt do sklepu internetowego, powiedz nam!, a my zajmiemy się realizacją.
W sektorze przedsiębiorstw dostosowujemy nasze produkty aby sprostać specyficznym wymaganiom. Czekamy również na międzynarodowych klientów. Prosimy o kontakt z nami. Dziękujemy za odwiedzenie naszego sklepu i mamy nadzieję, że znaleźli Państwo to czego potrzebowali. Zespół RING KING
FAQ – Najczęściej zadawane pytania
1. Mój przedmiot jeszcze nie przyszedł?
Twój przedmiot zostanie wysłany w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia i powinien zostać dostarczony w ciągu 3 dni roboczych od wysyłki. Może to trwać do 10 dni roboczych. Jeśli nadal nie otrzymałeś przesyłki, prosimy o kontakt z nami.
2. Mój przedmiot nie dotarł następnego dnia ale zapłaciłem za opcje specjalnej dostawcy, która gwarantuje odbiór następnego dnia? Upewnij się, że zamówienie zostało złożone przed godziną czternastą tego dnia, aby otrzymać go następnego dnia.
3. Otrzymałem mój przedmiot ale został uszkodzony na poczcie?
Czasami przedmioty mogą zostać uszkodzone na poczcie, przepraszamy za to i zapewnimy Państwu darmową wysyłkę powrotną i wtedy wyślemy przedmiot zamienny. Możesz zostać poproszony o wypełnienie pocztowego formularza roszczeń, aby stwierdzić, że przedmiot uległ uszkodzeniu podczas transportu.
4. Czy mogę anulować zamówienie? Tak. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało wysłane możemy je anulować i zwrócimy Ci pieniądze. Jednak jest możliwe, że Twoje zamówienie zostało przetworzone i będzie już w systemie pocztowym. W takim przypadku trzeba będzie zwrócić towar do nas abyśmy mogli przetwarzać zwrot.
5. Czy mogę samemu odebrać swój przedmiot?
Tak. Odbiór osobisty jest możliwy w punkcie sprzedaży, ponieważ w naszym punkcie prowadzimy sprzedaż detaliczną i hurtową.
6. Czy mogę wymienić mój towar?
Tak. Jeśli nie jesteś zadowolony z przedmiotu, który Ci wysłaliśmy wtedy możemy go wymienić na coś innego w sklepie internetowym. Być może będziesz musiał pokryć koszty przesyłki.
Wymiana / zwrot / reklamacja
1. Przesyłkę zwrotną należy odesłać na własny koszt listem poleconym lub paczką ekonomiczną. Przesyłki pobraniowe nie są odbierane. Reklamowany towar należy wysłać na adres:
• RING KING Paweł Marchel, ul. Erazma Chejły 8, 08-110 Siedlce
2. Zwrot / wymiana towarów / reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. O decyzji w sprawie zwrotu / wymiany towarów / reklamacji Klient informowany jest drogą elektroniczną (poprzez e-mail).
3. Przedmiot należy odesłać w stanie w jakim został otrzymany (bez widocznych oznak montażu). W chwili zerwania plomby gwarancyjnej, gwarancja traci swoją ważność. Zalecamy by części zostały zamontowane przez profesjonalistów.
4. Wraz z formularzem reklamacyjnym należy wysłać dowód zakupu (oryginał paragonu bądź ksero faktury oraz, jeśli jest. kartę gwarancyjną) przypięty zszywaczem do formularza reklamacyjnego (nie może być dołączony do przesyłki luzem!) Brak dowodu zakupu jest równoznaczny z natychmiastowym negatywnym rozpatrzeniem zwrotu / wymiany towarów / reklamacji.
5. Nieczytelne wypełnienie formularza powoduje wstrzymanie zwrotu / wymiany towarów / reklamacji.